the girl does nothing.


Malin får gärna se ut som hon Lisa men jag tänker se ut såhär.
{länk}

Ååh, påsklov. Tack vem det än nu är som bestämde att vi ska ha det.
Idag så vaknade jag klockan nio och gick ut och sprang.
Sedan kom Kattis och vi bakade tekakor och nötbröd. Nu sitter jag i solen och äter nybakat bröd och dricker juice, lovely!

Fast jag är lite nervös, för att Torres, vår katt, har börjat få få ut alldels själv! Förut så var han typ i koppel. Jag får helt enkelt släppa taget och sluta vara en hönsmamma.

by the way malin, ska vi byta pigment? Och längd? Tro mig, att vara en brun kort typ gör bara att folk tror att man är en pygmé. så det så.
/[ooh-tii-lija]

Kommentarer
Postat av: malin

gärna

2009-04-07 @ 17:14:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0