work it


Bild: lookbook?

Onsdag: joggat + världens jäkla cykeltur till picknickstället
Torsdag: Ska simma
Fredag: jogga
Lördag: Ledig. släktträff osv
Söndag: ev. jogga eller powerwalk på morgonen
Måndag: simma, once again

simmtest med klassen. har inte bara världens sämsta kondition utan har också alltid varit helt värdelös på att simma. i simskolan blev läraren alltid arg på mig för att jag inte vågade doppa huvudet (något jag absolut vågar nu, då). jag borde ha börjat träna tidigare, nu får jag typ hetsträna.
fast det är ändå härligt. det här kan bli intressant.

/malin


Kommentarer
Postat av: Tilda

Filmnatt hos Markus ikväll!

2009-04-09 @ 16:53:25
URL: http://matildabjuvgard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0