Martha Stewart är kärlek.


Bilder: MarthaStewart.com

Måste bara påpeka så här på kvällen, Martha Stewart är ju typ bra.
Hennes hemsida är typ fullpropad med helt totally awesome pysseltips och recept. Jag har kanske spenderat två timmar där idag, och det var svårt att hitta bara några bilder till inlägget.

 Ja, jag vet, det är galet töntigt och blahblahblaah, men tänk, jag bryr mig inte!
 Jag lovar att djupt inombords, bakom allt tonårstjafs och sånt, ligger en medelålders amerikansk superpyssel/matlagingskvinna (inte en hemmafru, för att no way att jag stannar hemma och lagar mat åt mannen) och lurar tills jag når den rätta åldern och har flyttat till usa (för tänk, det är ju faktiskt min plan!).

God natt! // Ottttilah (ja, jag stavar aldrig mitt namn rätt.)

P.S. OH MY GOD. jag. dör. D.S

Kommentarer
Postat av: malin

amazing, men du måste erkänna att själva hemsidan var rättså ful, haha.

2009-08-04 @ 09:52:26
URL: http://independents.blogg.se/
Postat av: Ottilia

jag vet! dom borde anställa en riktigt bra webbdesinger (mig)!

2009-08-04 @ 11:34:55
URL: http://independents.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0