rapport från en semestertrött tjej.


Yo, guys! Igår tapetserade jag och mamma mitt rum!! YEAH! Vi gjorde inte klart allt, och vi har tre väggar klar, men ändå. Detta är kind of a big step då jag har levt i ett spacklat rum sen i slutet av mars. Inte nån missär precis, men ändå. Var ju därför tvungen att visa! Men, Anne-lie har lånat min kamera, så lev med den hemska onda datorkamera.

 Ni kanske har märkt av en försämring av min bloggning (dock har ju malin klarat av det extraordinärt.). Jag ska ta mig i kragen och börja blogga lite...

 Nu ska jag sätta mig vid tv:n, virka lite på min filt och njuta av sommarlovet.

Kommentarer
Postat av: [lisa bjernhagen]

härlig header du har :)

2009-08-03 @ 18:58:44
URL: http://anewkindofmetal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0