Malin goes 1 5



I helgen hade jag den stora äran att besöka Malins släktträff. Det var kul, (och gott, se bilden ovanför) men lite pinsamt faktiskt.
Typ "Nämeen Heeej! Jag tror inte vi har träffats!!! Jag är Malins moster/kusin/mormor/ingifta brors syssling
 Och jag, som typ dör för att någon såg mig säger typ "Ehm, Hej, Ottilia, Malin kompis". Men som sagt kul vare!
Dock fotade jag mest sen i slutet när jag, Malin och hennes syrra spelade plockepinn. By the way, jag avskyr blogg.se's bilduppladnings tool. Det tar så häääääääär lång tid att ladda upp bilder. Jag fotade typ 100 st. Ni får se åtta.

Malin drack ur en vattenkanna när gästerna gick?

Full aktion!

En trevlig pratstund i växthuset.

Å malin bah: höhö

Och någonting var förfärligt roligt.

Jag vann förövrigt. Efter en brottningsmatch mot Irma, då jag ville ha den sista pinnen. Det stackars arma barnet hade ingen chans. Därav min jo-jag-är-jätte-snäll-och-söt min.

Och så avslutar vi med en helt vanlig leka-att-pinnen-är-en-mustash-pose.


//Ottilia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0