So I'm moving to New York cos I've got problems with my sleep

Så jäkla kul att träffa Sarah igen var det. Vi såg SATC-filmen. Jag har saknat henne sjukt mycket. Idag ska vi, gamla gänget, jag Sarah och Ida ha schlagermiddag. Med hemmagjord pizza, dvs hemmapizza, och cheesecake.

Just det, idag avgörs ju vem som ska få represantera Sverige/göra bort sitt fosterland inför Europa.
Jag vet att det beror på att man kan lyssna på och gilla precis vad som helst när man är liten och att det ändras med åren, men det känns verkligen som att låtarna bara blir dåligare och dåligare.
Och samma sak med julkalendern.
Och Ottilia ska ju se hela grejen LIVE.

Idag tänkte jag vara lite produktiv/kreativ, rita/sy/sticka och kanske städa lite. Allt till en underbar playlist på våran värdelösa iBook som ständigt höjer/sänker volymen av sig själv. Shame on you.


Jag har vaknat lite innan klockan 7 varje dag sedan i onsdags. Fuck you.

Hejdå /malin



Kommentarer
Postat av: Allt Om The Hills.

Är du en the hills älskare? I så fall ska du inte missa min tävling jag har på bloggen där du kan vinna the hills season 2 dvd boxen! Var med och tävla du också :)

2009-03-14 @ 21:06:02
URL: http://alltomthehills.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0