jag kan inte andas i din takt



Det är såhär [--------------------------------------------------------] typiskt mej att bli sjuk innan föreställning.
På fredag gäller det, Törnrosa premiär osv. Och jag blir förkyld som en kråka.

Min första teaterföreställning, för ca 2 år sedan tror jag så fick jag faktiskt ''riktig'' rampfeber. Hade mer än 38° dagen innan, men sen var det som bortblåst, och jag kunde spela den galna professorn som hade blivit min roll. Måla inte upp någon hemsk bild i huvudet nu.

Ska chilla idag iallafall. Sy, läsa, rita, äta ''näringsrik glass'' som våran husmors-bok ordinerar. Vadå näringsrik? Den borde väl ändå vara väldigt YIN MAO.
/malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0