he says the leaves are falling down, such a beautiful sound



så många andra bloggare tipsar om det (och alla utger sig vara den som upptäckte det), att vid ett köp av veckorevyn medföljer ett trendigt nitarmband. Jag följde tipset i förbifarten, och det visade sig vara helt OK. bra. och tidningen var över förväntan, feelgoodgrej, inte lika mycket kändisskvaller som jag trodde.

men. vad vet jag, jag prenumererar ju på bamse.

och kul för veckorevyn också. läsare plus.
köpte endel grejer när jag var hos mormor och morfar nyss, åkte även in till stan med min kollega ottilia för att se på pride och shoppa lite. men jag visar imorgon för nu ska jag, mamma &lillasyster se på Kullamannen(googla) och äta hemmagjorda drömmar.

högaktningsfullt,
malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0