malin vdp's crib


Okej, här får ni se mitt rum. Mitt rum består till större delen av rött och vitt. Har en mörkare röd fondvägg och resten vita. Mattorna är svart/vit randiga. älskar den röda plåtgrejen på hjul med lådor i (vi snodde med den från pappas flickväns jobb när de gick i konkurs...), och ovanför skrivbordet är det bilder från topshopreklamer.


Nån lär väl ha noterat att min familj är ett fan av Ikea (...) Den här hyllan är skitbra för mej, tar egentligen upp för stor plats i mitt lilla rum men prylarna har iallafall någonstans att vara.


Här är min stolthet, väggen ovanför sängen


Lite grejer bredvid sängen och spegeln också, mest retrovykort och såklart david batra. lägg märke till att den där tönten i spegeln matchar inredningen


Gummiankor, glajjor, skjorta (hedersplatsen på väggen för nya grejer).

The end

Kommentarer
Postat av: Simone

flashigt värre ju, asnaaajs! :D

2009-08-30 @ 21:27:16
Postat av: Amanda

Nejmen vi kan ju ta och byta rum va?

2009-09-03 @ 20:55:02
URL: http://varstabarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0