Don't panic, don't panic we are hanging here

Tjenixen. Kul/jobbigt med skola igen, kul att träffa kompisar/jobbigt att plugga. Fick reda på att jag ska ha utv.samtal på måndag, men det är väl inga problem, är pretty flitig i skolan om man får säga så.

Efter skolan, var jag med Bella. Vi fikade te och matmuffins m. fetaost och soltorkade tomater. Snackade om sexualitet, betyg och andra djupa viktiga saker som man pratar om med Bella.

Bruden följde mej till centrum, jag köpte mascara på apoteket (...) gillar den för att den är lätt att ta bort, ok.
Sen teatern (har inte vart där på fucking 2 veckor!), gav Ottilia hennes påskägg innehållandes sockor och choklad.
REMINDER: rita bilden som jag har av min karaktär (drottning). bohemic, tänkte jag. är rädd att lärarn inte riktigt fattat det.


Kommentarer
Postat av: Matilda

Här är min nya blogg :D

2009-04-15 @ 16:45:54
URL: http://litett.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0