låt mej slippa.



Det går inte att sova hemma hos min far, så är det. Vi har två katter som krafsar på dörren regelbundet nattetid och vill ha mat/gå ut/annan jobbig aktivitet. T.ex gosa.

Sen så är det faktumet att ventilationen i vår lilla 2:a går ut på att köksfläkten suger ut samtlig luft och väntar sig att en annan dörr ska vara öppen och släppa in luft. Det är den inte. Det blir ett tryck, ett jäkla sug och när man uppnar dörrar låter det shflop. Så fönstret i mitt rum måste alltid vara öppet:
-vilket resulterar i att det blir skitkallt

-vilket resulterade i att jag vaknade i ett skitkallt rum halv 6 av Mowgli som dampade på min dörr + med en redig början till förkylning.
så nu är jag hemma. vilket iofs kunde vara lite trevligt. men nu ska jag bara skriva om bra saker!
/m

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0