en glittrig väst, lite dansband goes modebloggare.


först och främst, fotografen i mig ber och bönar om förlåtelse för den terribla bilden. men jag hade ingen lust att fota en ny. Any how, detta är vad jag köpte igår i Södertälje med Ella o Alexandra, minus väskan dock, den köpte jag i skåneland. 
Oversized linne/klänning - H&M
Glittrig väst - H&M


- På Fredag åker man till Spanien, och det ska ju bli najs. Får packa solkräm och dylik, annars kommer man hem som en pepparkaka, och det vill ju inte jag! Jag lovar att jag ska visa några bilder från Skåne innan jag åker, annars blir det en tom blogg, för malin är ju i BELGIEN!

Natti, nu ska jag snart sova så att jag orkar upp och jogga imorn!
//Otti

Kommentarer
Postat av: Tilda

Åh, du kan väl ge mig hela din garderob? Saknar lilla Malin <3

2009-07-15 @ 12:10:39
URL: http://baraforatt.blogg.se/
Postat av: LOUISE

SV naw! tack =)

2009-07-15 @ 21:31:57
URL: http://rutigflikka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0