l-l-little thoughts

here we go
Jag ar ju i belgien nu. man har internet i belgien (hor och hapna) och ja, familjen vi bytte hus med har internet.

Bytte hus? Vi bytte helt enkelt hus med vara sysslingar, deras hus ar verkligen soft med 2 vaningar och nytt kok. de ar antagligen besvikna pa varan lilla 2:a..! Fast de har aven annelies 3:a till sitt forfogande.
Jag bor i en killes rum, tydligen i min alder (jag har aldrig traffat dem) och av rummet att domma sa ar han en riktig skaterboy.
De tar hand om vara sammanlagt 4 katter medans vi har deras lilla asociala siameskisse att bry oss om.

Vi har hunnit med  shoppa i antwerpen, vara pa vikingby, halsat pa hemma hos farmor&farfar och ovrig slakt. MED MERA.
Alla i Belgien ater nutella pa mackan, koper brod fran bageriet (efter nagra timmar anses det inte langre farskt!) och satter hoga stangsel runt sina storslagna tradgardar.
/malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0