Malins konfirmation!

I söndags var jag på malins konfirmation i salems kyrka! Jag kom på att alla nog inte vill vara med på internet. Lite svårt att hitta bra bilder utan folk på, så större delen är från fikat efteråt. Men jag chansade.

Snygga vita kläder!

Dom spelade teater!

Folk filmade flitigt.

Dom sjöng om jesus och dylik.

Sen fick dom nattvard, eller det heter nog inte det, men dom åt oblat och drack vin/saft.

Och efter diverse böner och psalmer så var det slut och det var dags för gruppbilder.

Sen gav släkt/vänner blommor.

När vi kom hem bläddrade jag och ida i bibeln malin fick.

Det här var malins paket. Hon fick kokboken Sommarens Söta. malin får väl blogga om den eller nåt!

Hon fick pärlörhängen.

Det bjöds på tårta!

Dom samlade in pengar till en cykel till malin!

Saft i glasen!!

Vi fikade under träden.

Ida testlyfter malins present.

Galet mycket pengar!! Hon fick ihop 2550 kr, spännande.

Hej då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0