rest in peace, the king of pop


var påväg till konfirmationsläsningen när jag såg rubrikerna. Sadness.
Sista läsningen idag, hursomhelst. Vi hängde lite hos Samuel efter, och det verkar som att killarna hittat en varsin tjej, men jag nämner inget här! På söndag: konfirmation. Geez.

Jag lade mej på taket och försökte sola bort strumpranden (se bild lol) med aftonbladet och läste om tragedin. Så hör man steg på trappuppgången till huset bredvid, en försäljarkille/man.

Försäljarkille/man: (uppenbart förvånad) hej!?
Jag:  Hej..?
Försäljarkille/man: Så... bor du här?
Jag: Nae, i huset bredvid.
Försäljarkille/man: (glatt) Nähä, det verkar inte vara någon hemma här heller iallafall!
/malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0