Sommarlov?

Yeah, jag har sommarlov nu, hade ju avslutning igår.
 Tog med mig min kamera men jag fotade mest gruppbilder på mina vänninor och jag är inte helt hundra på att jag får lägga ut dom. Men man överlever nog utan. Capish?

Imorn tar min låtsassyrra också studenten. Dom går till och med på samma gymnasium (tror jag?). Malin, vi kanske ses vid utspringet?
How ever, jag skall då springa omkring och fota, undra om man ska be om cash? Jag jobbar ju faktiskt då... Nåväl, det ska bli kul med tanke på att jag har ju mitt nya objektiv att leka med. Ni får nog se en stor hög bilder sen på torsdag. Då tänker jag visa min alldeles, alledeles underbara klänning från Rules by Mary.
//Ott-la

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0