article



Tänkte jag skulle lägga upp en normal lite skenhelig egobild, för en gångs skull! Gammal från i höstas, iofs.

Har en sån jävla halsbränna, som så fint heter HEARTBURN på engelska. Var hemma denna dag med, drev omkring och ritade och läste Män som hatar kvinnor och såg HP4.

Sen gjorde jag ett armband (de sitter ihop med lås på baksidan) och sprang ut precis innan det hann bli mörkt och fotade med mobilen. Brååaa.

Min familj ska äta pizza nu, men jag får risgrynsgröt för min hals. Imorgon ska jag vara lekledare på barnkörlägret med Elin och Kellie, ska bli niceeee

/malin

Kommentarer
Postat av: Matilda

Bråååaa, love it! <3

2009-03-27 @ 21:27:16
URL: http://baraforatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0