stockholm

Ja, jag känner mej jättepräktig som laddar upp massa inlägg med jääättemånga bilder och lite text, det känns lite ''hej jag har inget att skriva''! Men jag lovar, det brukar inte vara så i vanliga fall. Nejnej. Nuerebarasåatt jag har en ny kamera. Min första. Då får man göra såhär. Och jag lovar att aldrig lägga upp några jäkla foton på grästrån.

However, var vi 2 i stan igår.


En mindre smickrande bild (...) Men det syns ganska tydligt att jag har olika färg på ögonen, haha.


Ottilia håller sig uppdaterad.


Köpte demhära. + present till ''pappi'' (à la Mia&Klara)


Vi var på second hand innan också. My love, har inte vart på något sådant på alldeles för länge. Köpte denna underbara sensmoraliska tavla, LP-skivor och en locktång.
ciao /Malin

Kommentarer
Postat av: Tilda

Rock 'N' Roll is DREAM !

2009-03-12 @ 21:27:11
URL: http://baraforatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0