All this hippie-shit for the 60's.



Som le petit Malin skrev så kommer ju konungen till Salem (och vad jag tycker om det kan vi ju diskutera en annan gång.) men iallafall så hade vi genrep nu på morgonen med orkestern, och jag fick kliva upp 06.30! USH.
 ( nåväl jag var iallfalll ledig från skolan.)
Planen är att vi, efter diverse tal och militär grejsimojs, ska gå framför dom och spela två vacka små stycken medans vi går i typ 5 minuter. Och jag och Mia, celloläraren, ska alltså GÅ och bära cellosarna (eh? cello i plural alltså.) medans vi spelar!! Jag säger bara - ont i armar och nacke nu. Nåväl, jag över lever. Tror jag (!).

By the way, har ni smakat capuccino med "Marabou bitar" i? Nähe, men gör det, det är så jäkla gott! Det smakar typ som oboy! om man har i en halv påse. Det gör ju att man känner sig cool typ - "Vad gör du?" "Jag chillar och dricker lite cappucino." Finns på typ Konsum.

// Ottilia

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det vore ju kul för dig om du fick känna dig cool för en gångs skull :P

2009-05-19 @ 21:55:49
Postat av: Anonym

Det vore ju kul för dig om du fick känna dig cool för en gångs skull :P

2009-05-19 @ 21:56:17
Postat av: Alex

o m g mitt namn kom inte med XD

2009-05-20 @ 15:20:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0