valborg

Dagen var som en såndär solig dag man älskar. Vi tittade på en ''spännande'' deckarföljetång på spanskan och fick glass, och så kom vår fd mentor på besök. Jag och Ida satt med honom och SO-lärarn (som jag sedan kom att stöta på vid majelden) och snackade, som på gamla goda tiden.

Jag gick hem och bakade 40 stödhjuls-stora chocolate chip cookies, och sen vart det majeld. Jag, anna och green stod i det hektiska sälj-tältet medans richard fick hänga i irish coffee-baren.
Jag träffade ca 10 kompisar till men jag ska inte räkna upp namnen på alla eftersom det är väldigt intetsägande för läsaren, (eller hur?)

Vi cirkulerade runt området vid elden, pratandes pch skrattandes och hoppade studsmatta och frös.

puss och kram /malin



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0