j'aime l'automne!


[ (c) ? ingen aning om vart bilden kommer ifrån, den är underbar och sagolik i allafall.]

Salut! Gjorde nyss min franska läxa, vi får hoppas att den blir bra! Annars händer det inte så mycket, hela kvällen har jag lyssnar på Melody Gardot och chattat med kompisar, för i princip alla jag känner var inloggade samtidigt, galet!
Imorgon är det ju fredag, och vi ska städa matsalen, det värsta som finns. Särsklit när det är mitt i våran låånga lunchrast. Nåväl, det är bara att bita ihop. Eller klaga högljutt... Har inte riktigt bestämt mig ännu. Nu väntar pyjamasen på mig, God natt! //Otttilia.

P.S Dagens minitant: Vad är syftet med att skriva "(a)" utanför msn? Det är så irriterande! D.S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0