My rime is not good just yet.

Kära någon, här ekar det nästan på grund av den dåliga blogginsatsen! Nåväl, jag ska bättra mig (?) .

Idag är det Fredag och det betyder att jag redovisade om fotografi, det gick ju ehm, sådär? Jag fick ett hostanfall i slutet och typ tappade rösten = jag panikade loss och glömde min braiga avslutning.
Nåja, vår lärare gav mig almost "mvg" på alla punkter i protokollet, minus den obefintliga(/dåliga) avslutningen. Nåja, jag fick "vg+" som slutbetyg på redovisningen.

Och efter som det är just Fredag så satt vi nere på fiket och åt lunch, och det var ju förfärligt trevligt. Särskilt eftersom i princip hela klassen masade sig ner till centrum, förutom några typer som satte sig på tåget/bussen och åkte till Tumba för att äta McDonalds. Well, har man cravings så har man.

Nu skall jag ladda upp bilder från dagens photoshoot med A'sandra på Ansiktsboken. Och troligtvis spela lite FarmVille, för att jag är förfärligt cool. Hej då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0