sweet dreams are made of this

Jag har kunnat konstatera att mina drömmar blivit tydliga och om möjligt mer random än tidigare.

För några dagar sen drömde jag att jag städade hallen och plötsligt mindes en gång för några år sedan när morfar påpekat att vårat skohorn låg lite olägligt till gömt bakom elementet. Jag ställde mig i drömmen så att jag kunde se in genom springan och såg att det glimmade där nerifrån.
Stack ner handen och drog upp en näve skohorn, kanske 5 stycken? Jag började gräva efter mer och det visade sig att bakom elementet hade typ 70 skohorn legat?

Jag vet inte vad det kan ha varit grundat på? Det har vart en heldel annat konstigt, som jag inte minns men som återkommer i deja vú'er under dagen.

/malin

Kommentarer
Postat av: Anna

haha coolt :D

2009-09-03 @ 16:46:39
URL: http://litetb.blogg.se/
Postat av: malin

yes :o

2009-09-03 @ 19:15:41
URL: http://independents.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0